Bossa de Solidaritat

Què és

Aquesta iniciativa es va endegar al curs 2009-10 i consisteix en tractar d'aprofitar i treure el màxim rendiment a la nostra roba esportiva de l'escola. D'una banda, portem aquella roba que se'ns ha quedat petita en bones condicions, i d'altra banda n'aprofitem aquella que se'ls ha quedat petita a d'altres nens.

Què podem aprofitar

Només podem portar tot el que estigui en bones condicions i sigui de l'escola (no està inclosa roba esportiva de futbol i bàsquet de les que ja se n'encarregeuen les respectives associacions). Les peces són les següents:

• Jaqueta de xandall

• Pantalons de xandall

• Pantalons curts

• Samarreta de màniga llarga i de màniga curta

• Suadora

• Bata

• Motxilla

• Bossa roba de recanvi

• Llibres de lectura obligatòria

• Diccionaris

Cóm funciona

Per PORTAR:

• Entreguem la roba a Secretaria dins una bossa

• L'horari és de de dilluns a divendres de 9:15h a 18h

Per RECOLLIR:

• S'assignen diversos dies durant el curs. Es comunica a les famílies mitjançant un avís i es publiquen al calendari

• Cas de necessitar-ho abans del pròxim dia assignat, podeu contactar amb l'AMPA be enviant un mail a ampa@ampaescolaarrels.cat o be dipositant una nota a la bústia que es troba a Secretaria facilitant el nom de l'alumne, un telèfon de contacte i un correu electrònic.