DesTAPa't per una bona causa

Què és

Un projecte solidari que hem endegat a l'Escola Arrels

Com va sorgir

Aquesta proposta ha estat la iniciativa d'un grup de mares, amb la intenció d'ajudar una alumna de 2n de Primària de la nostra escola, que ara fa poc més d'un any va patir una lesió medul·lar que va limitar la seva mobilitat.
La cadira de rodes de l'Eva ha de “créixer” al mateix temps que ho fa ella, i és per això que en un futur no gaire llunyà en necessitarà una de nova. Són tantes les coses que necessita, que si més no, entre tots podríem aconseguir-ne alguna, oi?
La Junta de l'AMPA i l'Escola vam voler col·laborar en aquest projecte, i sabem que amb la vostra ajuda podem aconseguir molt més.

En què consisteix

Segurament heu sentit a parlar de la recollida de taps de plàstic, inclús alguns ja n'haureu recollit en alguna ocasió per altres finalitats. Doncs es tracta d'això, fer un petit gest per aconseguir un gran objectiu.
Amb aquesta finalitat hem creat un grup de treball, format per les mares promotores del projecte i membres de la Junta de l'AMPA, que coordinats amb l'Escola gestionem tot el procés, des de la recollida dels taps fins a l'entrega a l'entitat col·laboradora que patrocina aquesta iniciativa.
Els alumnes de l'ESO de l'escola han creat un grup de voluntaris, els VTA (Voluntaris Taps Arrels) per aconseguir que tot el barri reculli taps.

Com podem col·laborar

Portant taps i deixant-los a:

• Les capses que hi ha a les entrades de l'escola Arrels

• A l'entrada del pati de la Salle Congrés (c. Cardenal Tedeschini 50) de dilluns a divendres de 17:30h a 18:30h

Animant a participar en el projecte als establiments del barri, a les vostres comunitats de veins o a les vostres feines:

Sumant esforços aconseguirem més!

Més informació

Per a qualsevol dubte o suggeriment ens podeu trobar a solidaritat@ampaescolaarrels.cat