Comissions

Què són

Una comissió està formada per un grup de pares i mares voluntaris, que treballen per a un objectiu concret, dins el que són tasques pròpies de l'AMPA. S'ocupen d'una tasca puntual i concreta, i per això és ideal per a aquelles persones que volen participar, ajudar i donar un cop de mà, però no disposen de gaire temps per fer-ho.

Com podem formar-hi part

Podem oferir-nos voluntaris contactant amb l'AMPA mitjançant la bústia que hi ha a Secretaria, o enviant un e-mail a ampa@ampaescolaarrels.cat

Quines comissions hi ha

Actualment hi ha en funcionament dues comissions, que van sorgir espontàniament arrel de la necessitat que hi hagués un grup de persones que organitzessin aquests esdeveniments:

• Comissió de la Festa de l'AMPA
  • Comissió de Senderisme

Quines comissions volem crear

Des de l'AMPA es volen fer moltes coses, però per a això necessitem ajuda, i creiem que les comissions són una bona eina, i una bona oportunitat per a aquells que volen participar. El nostre objectiu seria crear les següents comissions:

• Comissió de Solidaritat: Bossa de Solidaritat, Llibres Solidaris, Pares Solidaris-Fills Voluntaris, visita projecte social
  • Comissió de Cultura: Sortides Culturals
  • Comissió del Carnestoltes.
  • Comissió de la Cursa Arrels.
  • Comissió de Formació: Cursos, xerrades i FEAC